liyanasiparasit.blogspot.com

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
believe me ! i am not that simple girl you thought i will be. i am indifferent.

Libella's facebook

kakikakirajinblog

My Bias

Loading...

Wednesday, April 13, 2011

urusan seri paduka baginda

tengok atas ^ ^ ^
urusan SERI PADUKA BAGINDA tu

jangan main main
t kene sepak.
nak kene sepak ?
der, lari tajuk da.
okay okayy
pagi ni bangun awal

sempat tengok mr bunny press press motor untuk pergi kelas
(rumah sebelah sebelah memang la senang nak tengok tengok kan)
pastu mr bunny da sampai kat kelas dia. sebab kan de dah siap keje
kami bergayut lah dalam fon lame lame sampai panas telinga dua dua belah.

ptu, tiba-tiba. 
"bella, kuar bilik jap.ni bapak kau nak jumpa", ibuku memanggil
dalam hati " ish,apehal pulak ni?"
"ni ade surat urusan seri paduka baginda,surat sulit lagi ni"
tengok tengok.
lah...
surat panggil temuduga LHDN
bikin hati dupdapdupdap je
ish. hebat lah tu.
selalu mohon kerja kerajaan tak pernah panggil panggil.
ni dah panggil. 
hebat hebat. 
yelah dulu guna SPM mane ade orang nak pandang
sikalang guna STPM pula :)
kena la pandang bulat bulat besar besar kan. huhu

ni surat nyer :)

harap harap dapat la jawatan tu
sebab mesti ramai orang temuduga jawatan same kan ?
insya allah buat yang terbaek mesti dapat :)

p/s : kenape y aku apply mps tak dapat dapat lagi ? kawan apply penolong pegawai belia dan sukan da dapat da surat panggil temuduga
ni nak jealous ni

No comments:

Post a Comment