liyanasiparasit.blogspot.com

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
believe me ! i am not that simple girl you thought i will be. i am indifferent.
Powered By Blogger

Libella's facebook

kakikakirajinblog


Saturday, February 5, 2011

giler best lah rakan taulan !

okeh2. cerita ni simple je. 

aku sygg kawan2 aku. okayy.dah. 

XD

HAHA.

jumaat lalu,

bersama lah aku keluar dengan kawan2 aku.

petang ke one utama bersama mirna bb de dan ain

malam dinner dgn neisa, wani, aph, sarah, fiza, paan dan budak2 lain yang aku tak tau sgt name de (sorry)

serius aku cakap.

aku sygg dorg.

dgn dorg happy je rase.

gelak bagai org giler.
(sampai kena tegur gelak kuat oleh pakwe mirna dan juga paan)

 tapi ape aku kesah.

HEE.

aku rase bler dgn dorg kau mgarut lah byk mane.

dorg akn tambah bg spicy skit letak kicap sikit 

ptu cmpur flavour2 lain skit cm vanilla strawberry

dan akhir nyer rase de : gembira tak terkate. ENJOYY !


frankly speaking : tak menyesal kenal dorg.

walaupun mase mula2 masuk sekola SMKSB tu rase cm dorg budak2 jahat2 je.

muka sume cm kaki2 pau org je.

HUHU.

tapi dah kenal skang,

amek kau !

jatuh cinta dah gan kamoo!

HEE.

yang MIRNA THE GADES MATE SEPET tu tak abh2 bergayut gan pkwe de tp bole tahan jugak bler gabung kan de gan pakwe de.
( "hatikukeciwa" bak kata mereka)

HAHA.

yang AIN THE NURSE CANTEKK pulak jgn cerita hansap2 nanti de tambah lagi byk hansap.

HAHA.

NEISA THE HOTT GF pulak sexxy hott babe !

jeles dgn rambut de !!

tp tetap sygg sgt kt twins tak sekandung tu. 

XD

de lah organizer nye.

WANI THE MODEL makin tinggi pulak aku rase de skang ni.

makan daging ape ntah de ni.

HUHU

tapi wani sbg seorg ibu mithali de tlh menyuap semua anak2 de dg daging hott :D

APAH THE SWEETTY BUN dtg lewat tp ape kesah janji dtg babe !

apah cm biasa bler da jumpa kami2 ni mula lah bukak kedai kopi.

kami tak byk gosip.

byk mengarut.

HAHA

tapi aku suka sbb kami mengarut membina 

XD

demi mase depan kate kan 

walau ape2 pun in future harap dapat dating lagi dgn mereka2 y hott hott ni.

korg ! aku sygg korg lah <3


dalam tandas pun bole lah.

kan2 ? da hamper sama dah kami.

the model kachak bergaye.
cm bun kan? sweet aje.
p/s : sorry lah curi2 pic ni. da chantekk kan kena la amek. hee XD

1 comment:

  1. waaaa tharunye~~~~heehhee syg sumenyelaa~~muahhxxx__mirnarisa...hehe

    ReplyDelete